Cześć !!

Trawiłeś na stronę Fundacji Przedsiębiorczy Kwidzyn. Cieszymy się niezmiernie, że angażujesz swój czas by do nas zajrzeć. Mamy nadzieję, że uda nam się zaintrygować Cię naszą wizją na pomoc młodym osobom w odnalezieniu drogi do sukcesu.

Przeglądając naszą stronę, przeczytasz o tym, co jest naszą misją, czym się zajmujemy i komu chcemy dzięki temu pomagać, co i kiedy organizujemy, a także kim jesteśmy. Liczymy na jak najszybsze spotkanie!

Misja Fundacji

Misją fundacji jest zainteresowanie młodych osób rozwojem osobistym i przedsiębiorczością oraz otworzenie oczu na nowe horyzonty i perspektywy rozwojowe.

Działamy po to, aby dać uczniom poczuć nowe możliwości i pobudzić ich do nowych aktywności i podejmowania wyzwań. Chcemy pomagać im w wyznaczaniu celów.


Generalnym celem organizacji jest szerzenie wiedzy z szeroko pojętego zakresu rozwoju osobistego i przedsiębiorczości w obszarach informatyki, zarządzania, marketingu, w tym rozwoju kompetencji miękkich, nowych technologii informatycznych, edukacji finansowej i metodyk zarządzania projektami. Chcielibyśmy pobudzić aktywność rozwojową młodych kwidzynian oraz placówek oświatowych w tych dziedzinach, a młodym osobom dać możliwość poznania stylu pracy w różnych branżach i przedstawić różnie pracy na etacie w stosunku do pracy przedsiębiorczy czy menedżera.Nadrzędnym celem jest również stworzenie środowiska młodzieżowego chcącego działać na rzecz innych, w którym to uczyć będą się różnych kompetencji i zdobywać doświadczenie.

Celami pośrednimi tej działalności są:

  • - pobudzanie do realizacji własnych pomysłów i nabierania doświadczenia na stażach, praktykach
  • - budowanie świadomości zawodowej wśród młodzieży
  • - otworzenie oczu na wymagania pracodawców względem przyszłych pracowników
  • - pokazanie, że rozwój osobisty i wszelka praca w kierunku specjalizacji może być przyjemna i przystępna
  • - uświadamianie, że nasze pasje mogą przerodzić się w umiejętności pożądane na rynku pracy
  • - większa świadomość wyboru młodych osób kierunków swoich karier dzięki odkryciu własnych predyspozycji i zainteresowań

  • Więcej o celach i zasadach działania fundacji oraz sposobach realizacji tych zdań mogą przeczytać Państwo w zakładce „O Fundacji” i statucie organizacji.


    Projekty

    Działalność Fundacji w pierwszym roku projektowym w założeniu ma opierać się na wytyczonych przez fundatorów, trzech głównych i specjalistycznych obszarach tematycznych. Są to:



    Pierwsze działania edukacyjne w ramach tych obszarów to trzy eventy o charakterze konferencji. Terminy planowanych wydarzeń możemy przybliżyć określając miesiące, są to: kwiecień, wrzesień, listopad. Fundacja w swojej długofalowej strategii zaplanowała rozszerzenie działań o kolejne projekty.

    MANAGEMENT

    Program związany z samorozwojem kompetencji w obszarze zarządzania. Kariera menadżerska, aspekty przedsiębiorczości, rozwoju osobistego oraz kompetencji miękkich, to główne obszary poruszane w tym cyklu . tematycznym. Tematyka prelekcji dotyczyć będzie samodzielności biznesowej oraz przywództwa, jak i tajników pracy w firmie i wspinania się po szczeblach kariery korporacyjnej. Pomoc w dobraniu odpowiedniej ścieżki kariery dopełniana będzie wiedzą psychologiczną, socjologiczną i sporą dawką motywacji do samokształcenia i podnoszenia własnych kompetencji oraz kwalifikacji.

    IT

    Program merytorycznie bliski technicznemu zakresowi informatyki, a w szczególności programowania, nowych technologii informatycznych, analiz informatyki ekonomicznej, prowadzenia projektów informatycznych, bezpieczeństwa w IT oraz pozostałych kompetencji uzupełniających profil potencjalnego uczestnika rynku pracy chcącego rozwijać swoje umiejętności przydatne w branży IT.

    MARKETING

    Program wprost przedstawiający charakterystykę i tajniki pracy w branży medialnej i marketingowej. Kreatywne stanowiska pracy w obecnych czasach daje możliwości coraz wyższych zarobków oraz stawiają przed pracownikami nowe zadania, często wybiegające ponad tradycyjne standardy pracy w branży marketingowej obowiązujące jeszcze kilka lat temu. Dynamiczny rozwój wymaga ciągłego dokształcania i śledzenia nowości technologicznych wspomagających realizację koncepcji działań PR. Tematyka wydarzeń poza wdrożeniem w branżowy charakter pracy, związana jest głównie z podstawami marketingu, kreowaniem wizerunku w różnych branżach, reklamą tradycyjną, mediami, social media oraz organizacją eventów.

    Przywitaj się :)

    Nieważne jakie środowisko reprezentujesz: jesteś uczniem, studentem, dyrektorem, przedsiębiorcą, wykładowcą, politykiem – powiedz nam co sądzisz o projekcie. Być może chcesz się zaangażować w działalność prospołeczną wspólnie z nami? Współorganizatorzy, partnerzy, darczyńcy, wolontariusze czy szkoły zapraszamy do kontaktu!