założenia do programu ramowego I edycji marketing DAY

KONFERENCJA MARKETING DAY zaplanowana jest na dzień dziecka 2018. Program tego wydarzenia skupiać się będzie na branży kreatywnej. Zapreentujemy ciekawe kierunki specjalizacji marketingowych, które są pożądane na rynku pracy.

Agenda programu przedstawia założenia programowe konferencji i może ulec zmianie wobec rozwijającej się koncepcji i współpracy z potencjalnymi prelegentami oraz partnerami regionalnymi.


Jeżeli interesuje Cię jakiś temat bądź chciałbyś usłyszeć prelekcję konkretnej osoby, daj nam znać!

9.00 - 9.15

Wprowadzenie i prezentacja fundacji


9.15 - 9.30

Przemówienia partnerów strategicznych i gości honorowych


9.30 - 10.15

Marketing w gastronomii jako przykład kompleksowej kreacji własnej marki


10.15 - 11.15

Praca, zainteresowania, pasja - kreowanie mediów społecznościowych oczami copywriterki


11.15 - 11.45

Przerwa


11.45 - 12.45

Organizacja eventów - czy to sztuka czy kochanie? Jaki powinien być event manager


12.45 - 13.45

Podstawy marketingu - czym jest marketing i z czym się wiąże, gdzie szukać o nim informacji


13.45 - 14.00

Podziękowania dla partnerów i krótka częśc oficjalna